Contact en FAQ

Heeft u vragen over wizzwizz bestellingen, wilt u het product in uw assortiment of heeft u andere vragen? Wij zijn elke week bereikbaar. 

BELLEN & APP

 +31644355585

U kunt ons bellen of whatsappen voor zowel zakelijke als klantgerichte vragen. We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur en op zaterdag tussen 9.00 en 12.00 uur 

MAILEN 

U kunt binnen maximaal 24 uur een reactie verwachten. Heeft u directe vragen over bestellingen, dan kunt u het beste bellen. 

Veelgestelde vragen 

Hoe werkt retourneren?

Retourneren kan binnen maximaal 14 werkdagen na uw aankoop. Na ontvangst stortte wij het geld dezelfde dag nog terug op uw rekening. De verzendkosten betalen wij achteraf terug. Het product kunt u terug sturen naar het volgende adres: 

De Bullaan 2 

1851VW Heiloo

Nederland 

Wat is de levertijd?

De levertijd is 2 werkdagen 

Ik heb een klacht, waar kan ik dit melden? 

Vervelend dat u een klacht heeft.  U kunt dit melden door ons te bellen of te mailen. Wij zullen er alles aan doen om u weer tevreden te stellen. 

Voldoet WIZZWIZZ aan de veiligheidsnorm? 

Het houten speelgoed is uitgebreid getest en voldoet aan alle veiligheidseisen die in Nederland en in Europa bestaan. Deze eisen zijn neergelegd in de NEN EN 71.1 (Veiligheid van speelgoed mechanische en fysische eigenschappen) en NEN EN 71.2 (Veiligheid van speelgoed: migratie van elementen)

Heeft WIZZWIZZ garantie?

Ja WIZZWIZZ heeft een garantie van 1 jaar. 

Kan ik WIZZWIZZ in het buitenland bestellen?

Via de site is dit niet mogelijk. Als u contact met ons opneemt, kunnen wij dat voor u regelen. 

Op welke manieren kan ik betalen? 

U kunt betalen met creditkaart en IDEAL. 

Koffie? 

Wizzwizz is gevestigd op

De Bullaan 2, 1851 VW Heiloo, Nederland

@wix pagebuilding